-4°C

Beograd

Photo: Arhiva

Izvor: Tanjug

NASTAVLJA SE ISTRAGA: Priča iz 1995. godine, princ obavešten!

Vojvoda od Saseks, princ Hari, obavešten je o svemu što se događa u nezavisnoj istrazi o okolnostima u vezi sa intervjuuom koji je 1995. za BBC dala njegova majka, princeza Dajana

- Ne treba vam izjava u javnosti da biste zamislili kako se oseća privatno - rekao je izvor blizak princu Hariju.

On je odgovarao na navode da princ nije progovorio zbog kontroverze oko intervjua Panorama.

UPOKOJEN SRPSKI PATRIJARH

DAČIĆ NA HAPPY TV: Odlazak Irineja je veliki gubitak za nas, patrijarh je doprineo jačanju i stabilizaciji SPC (VIDEO)

ISP: Irinej bio odan pricipima pravde, istine i solidarnosti

SRBIJA SE OPRAŠTA OD PATRIJARHA, ČUDESAN TRENUTAK NA VRAČARU: Tužan dan obasjao zrak

U poslednjih nekoliko dana neke novine su kritikovale princa Harija zbog toga što nije "stao uz svog brata", vojvodu od Kembridža.

Do toga dolazi nakon što je Vilijam je u saopštenju naveo da je istraga korak u pravom smeru i da bi trebalo da pomogne otkrivanje istine iza postupaka koji su doveli do intervjua i posledičnih odluka koje je BBC doneo u to vreme.

- Hari dobija redovna ažuriranja i obavešten je o svemu što se događa - rekao je izvor za BBC.

- Ne treba vam izjava u javnosti da biste zamislili kako se oseća privatno, ljudi znaju koliko mu znači njegova majka. U prošlosti je hrabro govorio o gubitku i tuzi i ogromnom uticaju koji je na njega imao - prenosi BBC.

Happy BSC je spremio za vas najmoderniju mobilnu aplikaciju da biste nas lakše pratili i bili u toku sa svim vestima. Našu aplikaciju možete preuzeti za ANDROID i iPHONE

Upravni odbor BBC-ja je juče saopštio da je imenovao Džona Dajsona, sudiju Vrhovnog suda u penziji, da vodi nezavisnu istragu o okolnostima u vezi s kontroverznim televizijskim intervjuuom s princezom Dajanom iz 1995. godine.

Objava je usledila nakon što je Dajanin brat Čarls Spenser ovog meseca ponovio da je novinar BBC-ja Martin Bašir (57) koristio obmanjujuće i lažne tvrdnje kako bi njegovu sestru ubedio da da intervju. On je takođe naveo da je telefon princeze Dijane bio prisluškivan i da je njen telohranitelj kovao zaveru protiv nje.

BBC se izvinio zbog lažnih bankovnih izvoda o tome da su dva viša saradnika bila plaćena za otkrivanje informacija o Dajani, ali je napomenuo da ovi dokumenti nisu uticali na njenu odluku da pristane da da intervjuu.

Kompanija je saopštila da se Martin Bašir, koji trenutno radi kao urednik za religijske teme, nalazi na bolovanju nakon operacije na srcu i komplikacija usled zaraze korona virusom ranije u toku ove godine.

U čuvenom, izuzetno gledanom intervjuu iz 1995. godine, princeza Dajana je rekla "bilo nas je troje u braku", misleći na vezu princa Čarlsa sa Kamilom Parker Bouls.

Dajana se od princa Čarsla razvela 1996. godine, a godinu dana kasnije poginula je u saobraćajnoj nesreći u Parizu dok su je jurili paparaci.

Čarls se oženio Kamilom 2005. godine.

Komentari korisnika (0)


Ostavite komentar